Nieuw gezondheidscentrum in Teteringen heeft officieel de deuren geopend

Het nieuwe gezondheidscentrum Teteringen heeft de deuren geopend. Op dinsdag 1 maart werd het nieuwe centrum, gevestigd in de voormalige Rabobank, in gebruik genomen.

Voorzitter van de Dorpsraad Cornelis Berkhout overhandigde op 1 maart een welkomsplant aan huisarts Janine de Kam en haar collega’s. Het nieuwe gezondheidscentrum is gevestigd in het voormalige gebouw van de Rabobank. De huisartsen verhuizen vanaf de Willebrordstraat.

Het nieuwe gezondheidscentrum heeft de komende maanden nog wel forse werkzaamheden voor de deur. Want hoewel het werk aan het gezondheidscentrum af is, wordt het Willem-Alexanderplein juist net op de schop genomen. Het kale plein krijgt een forse metamorfose en wordt straks een groene plek met onder andere veel bankjes, beweegtoestellen, een jeu-de-boulesbaan en een waterspeelplaats voor kinderen.

De werkzaamheden aan het plein zijn wanneer het volgens planning verloopt in augustus afgerond.

Huisartsen-teteringen-logo

Nieuws & agenda

Handtekeningenactie burgersessie woonwagenlocatie Groenstraat

10/06/2026

De aangekondigde plannen voor een woonwagenlocatie aan de Groenstraat hebben bij veel inwoners van Teteringen…

Lees verder

Kermis keert terug!

20/05/2026

Na jarenlang afwezig te zijn geweest keert de kermis terug in Teteringen. Van 28 tot…

Lees verder

Hoe kunnen we je helpen?

DT_beeldmerk_wit

Heb jij een vraag aan Dorpsraad Teteringen, wil je vrijwilliger worden of jouw bedrijf, evenement, activiteit of nieuwsartikel op onze website plaatsen? Vul het contactformulier in en we nemen spoedig contact met je op!